Rugbrød i simpel version

Siden jeg lavede min surdej har jeg bagt rugbrød næsten hver uge. Det er vildt lækkert med hjemmebagt rugbrød, som efter min mening smager lige så godt som det, bageren kan klare. Jeg har været igennem flere versioner af samme opskrift for at prøve at finde frem til det brød, jeg synes var bedst og samtidig heller ikke var for besværligt at lave. Det synes jeg nu er fundet! I starten var det med hørfrø, solsikkekerner og græskarkerner, jeg har også prøvet at bage det med gulerod. Alt sammen lækkert, men egentlig kunne jeg godt nogle gange synes, at det var lidt for omfattende at skulle veje alle de forskellige ingredienser af. Så nu er det skåret helt ind til benet, og det er bestemt ikke blevet dårligt af den grund. Et godt eksempel på "less is more".

Hva' Ska' Vi Ha'? er flyttet! For fremtiden vil jeg ikke lægge flere indlæg op her, men i stedet på den nye hjemmeside. Gå direkte til dette indlæg her ---> http://hvaskaviha.dk/ginger-nuts/http://hvaskaviha.dk/rugbroed-i-simpel-version/

Etiketter: ,