Tomatrisotto og gris på spyd i MADROCKKLUBBEN

Jeg har en rigtig god ven, som er rigtig glad for mad. I hvert fald at spise det, for det at lave mad er ikke noget, han har beskæftiget sig allermest med. Det har jeg snakket med ham om flere gange, hans bedre halvdel har også flere gange har prøvet at lære ham nogle retter. Som jeg har forstået det, har han dog aldrig haft den store interesse for at få et "madkursus" med hende som instruktør.
Derfor kom jeg en dag på, at det kunne være sjovt at stikke hovederne sammen for at lave noget mad. Det ville selvfølgelig ikke være første gang, vi lavede mad sammen, men førhen har det mest været i "købe en pizzabund og toppings"-genren (eller bare købe en pizza). Det kan jo også være noget så lækkert, men for variationens skyld syntes jeg, det kunne være fedt at introducere ham for lidt andre teknikker, tricks og selvfølgelig: lækre madretter.

Hva' Ska' Vi Ha'? er flyttet! For fremtiden vil jeg ikke lægge flere indlæg op her, men i stedet på den nye hjemmeside. Gå direkte til dette indlæg her ---> http://hvaskaviha.dk/madrockklub1/

Etiketter: , , , ,