Risotto med champignon og ærter

Risotto er blevet en af mine absolutte favoritter i køkkenet. Inden jeg mødte min kæreste, havde jeg aldrig smagt det, og da hun lavede det for mig, var jeg solgt. Der skulle så gå endog ret længe, før jeg selv kastede mig ud i at lave det, hvorfor ved jeg egentlig ikke. Nu synes jeg dog selv, at jeg er ret ferm til det, men det er jo faktisk også utrolig nemt at tilberede. 
Udover at det er nemt, kan det også varieres ud i det uendelige, så det behøver aldrig at blive ensformigt, selvom man skulle lave det ofte. Desuden kan det bruges både som hovedret og forret, personligt bliver jeg altid glad når jeg får lov at mæske mig mæt i en risotto til hovedret!


Hva' Ska' Vi Ha'? er flyttet! For fremtiden vil jeg ikke lægge flere indlæg op her, men i stedet på den nye hjemmeside. Gå direkte til dette indlæg her ---> Risotto med champignon og ærter

Etiketter: , ,