Jeg vil gerne høre din mening!

Hej derude!

Jeg skriver dette indlæg i håbet om, at jeg har nogle af de tilbagevendende læsere eller en "forbipasserende" har en god idé. Jeg ved godt, hvad jeg kan lide at skrive om på bloggen, men jeg kunne alligevel godt tænke mig at høre, hvad du synes. Derfor vil jeg gerne bede dig skrive en kommentar - allerhelst nederst på siden i kommentarfeltet, men en kommentar på facebook eller e-mail (hvaskaviha@gmail.com) er også meget velkommen.

Din mening!

Image courtesy of Michael Marcol / FreeDigitalPhotos.net
Jeg vil gerne høre, hvad du synes om min blog og om du har prøvet en eller flere opskrifter af. Jeg har jo en ambition om at inspirere folk, så hvis mine opskrifter bliver brugt, har jeg jo opnået mit mål.
Ale andet, hvad du synes, jeg har brug for at vide må du også gerne fortælle mig - konstruktiv kritik, stort som småt.

Tak på forhånd til dem, der får lyst til at skrive til mig!

Rune

Etiketter: ,